01-09-2014, 05:45 PM
|
#5
|
|
بيانات اضافيه [
+
]
|
|
رقم العضوية : 6
|
|
تاريخ التسجيل : Sep 2012
|
|
أخر زيارة : 07-11-2018 (02:48 AM)
|
|
المشاركات :
747 [
+
] |
|
التقييم : 533
|
|
الدولهـ
|
|
الجنس ~
|
|
|
لوني المفضل : Cadetblue
|
|
هو في الصمت السلامه بس مش كل الاوقات
لان في مواقف لا تحتاج ان نصمت امامها لازم نتكلم لنقول كل اللي جوانا
جميل طرحك يا قمرايه
|
|
|
|