07-19-2013, 09:28 PM
|
#6
|
|
بيانات اضافيه [
+
]
|
|
رقم العضوية : 43
|
|
تاريخ التسجيل : Oct 2012
|
|
أخر زيارة : 06-01-2026 (09:56 PM)
|
|
المشاركات :
3,997 [
+
] |
|
التقييم : 988
|
|
|
لوني المفضل : Cadetblue
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حكاية روح
سلمت اناملك ع الطرح
بالفعل ظاهرة منتشرة كتير فى المجتمعات العربية
بتمنى تنزال وتستخدم بحدود المعقول
ودى لك
حنين
|
يــســعدني ويــشرفني مروورك بين حروفى
لاعــدمت الطلــّـه الـعطرهـ
|
|
|
|